Job 12 van 69


Report this listing

Solliciteren



Bediende Facturatie


Functie

Wat is jouw takenpakket voor de vacature van Facturatie bediende:
  • Als Invoicing Assistant bij Special Waste ben je verantwoordelijk voor de préfacturatie.
  • Je vervolledigt de prestaties van chauffeurs, gewichten en klantgegevens in het softwarepakket AX. Hiervoor heb je contact met verschillende afdelingen binnen de firma zoals de commerciële, operationele en logistieke afdeling.
  • Je lost problemen op zodat de facturatie vlot kan verlopen.
  • Naast de préfacturatie, controleer je ook de automatische facturatie en pas je deze aan volgens de noden en specifieke wensen van klanten. Kortom, je bent verantwoordelijk voor een correcte en tijdige facturatie.


Bedrijfsinformatie
Onze klant behoort tot de top van afvalverwerkende bedrijven in de Benelux en Noord-Frankrijk. Al meer dan 50 jaar lang is het hun missie om afval een tweede leven te geven, als grondstof en als energie. Dat doen ze samen met bijna 900 medewerkers, verspreid over 15 vestigingen in België en Frankrijk. Naast een zeer uiteenlopend dienstenaanbod voor de inzameling van afval, zijn ze ook heel sterk gespecialiseerd in innovatieve recyclagemethoden. Jaarlijks verwerken we zo'n 1.122.000 ton afval en ze slagen er in om 98,51% daarvan een nieuwe en nuttige toepassing te geven. Als geïntegreerd milieubedrijf beheert onze klant 2481 afvalstromen. Gesterkt door hun verleden en gericht op de toekomst zetten ze volledig in op groei en innovatie.

Jouw profiel

Wie ben jij?
  • Als jij onze nieuwe Invoicing Assistant bij Special Waste bent, dan ben je een administratieve duizendpoot met oog voor detail en een passie voor facturatie.
  • Je beschikt over een bacheloropleiding in een administratieve richting of gelijkgestelde ervaring.
  • Je beheerst de Nederlandse taal vlot en hebt een degelijke kennis van het Frans.
  • Nieuwe softwarepakketten leer je vlot aan en je bent vertrouwd met MS Office.
  • Werken in team is voor jou de ideale modus: prioriteiten worden onderling besproken en allen staan altijd klaar om bij te springen waar nodig.
  • Je bent een doorzetter die moeiteloos de nodige gegevens voor de préfacturatie verzamelt.
  • Je bent hiervoor communicatief en hebt een vlotte omgang met collega's, zowel telefonisch als via e-mail.
  • Logisch en analytisch denken zit in jouw DNA.
  • In een stressvolle omgeving weet jij je weg te vinden en deadlines schrikken je niet af.
  • Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
    De boekingen registreren
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Budgetten van de organisatie opvolgen door afstemmingscontrole op de bankrekeningen, controle van de algemene kosten en van de facturen, ...

Aanbod

Wij bieden jou een voltijdse functie met contract van onbepaalde duur na inloopperiode op uitzendarbeid. Je kan deel uitmaken van een sterke en gezonde onderneming. Wij investeren in goede opleidingen voor onze medewerkers, zo ben je altijd up to date met de nieuwste technologieën in de markt en groei je ook in je professionaliteit Wij bieden een aantrekkelijk salarisplan inclusief extralegale voordelen.

Solliciteren

DANIELLE VANDEVELDE
003251269269

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht